A csiszolás sikerült, a fölső a müszerfalkeret, az alsó a kesztyűtartó ajtaja. A csiszolásnál fontos, hogy durvább csiszolópapirral lehet kezdeni, akár géppel is, de ahogy a lakréteg kezd eltünni, fokozatosan egyre finomabb csiszolópapirra kell váltani, és kézzel csinálni, hogy a legapróbb karcok is teljesen eltünjenek, és matt felületet kapjunk.
2011. október 24., hétfő
Belső fa cuccok
Az autó komplett műszerfala fából készült, valamint az ajtókárpitok fölső részén az ablakoknál körbe is faboritás található. Sajnos a képen látszik, hogy a müszerfal kapott utólag egy elég csúnya lakkréteget, mely több helyen meg is folyt. Ezt természetesen óvatosan le kell majd csiszolni, mert így nem maradhat.
Az ajtókon lévő borításnál viszont más gond is van. Sajnos a ragasztott gyökérfurnér borítás a beázás következtében lerohadt a fáról az első ajtóknál.Ezt valahogy meg kell csinálni! Az első, és hátsó ajtók fa borításának teljesen egyformának kell lennie! Én szeretek fával dolgozni, de a furnérozás nem gyerekjáték. Honnan szerzek ugyanolyan gyökérfurnért, mint az eredeti? Mivel ragasztom fel? Hogyan ragasztom fel?
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése