A fényezés sajnos megint kicsit megtorpant, foglalkozzunk addig valami mással. A régebbi autók szinte kötelező felszerelése volt az első ajtón a kis elefántfül ablak.
A keretből ki kell szedni a kis ablakokat, mert sajnos újra kell krómozni mindent! A kis ablakok nagyon könnyen lazán nyílnak,
A kis ablak könnyen kijött, és már az is kiderült, hogy a függőleges tengelye törött! Ezért járt olyan nagyon könnyen az ablak. Ez így nem lett volna jó, mert menet közben a huzat csapkodta volna!
A függőleges tengelyeket a középen látható rugós szerkezet szorítja a tengelyt, így az ablak a kézzel beállított pozícióba marad menet közben, már ha sikerül valahogy visszahegeszteni a tengelyeket!
A keretből ki kell szedni a kis ablakokat, mert sajnos újra kell krómozni mindent! A kis ablakok nagyon könnyen lazán nyílnak,
A kis ablak könnyen kijött, és már az is kiderült, hogy a függőleges tengelye törött! Ezért járt olyan nagyon könnyen az ablak. Ez így nem lett volna jó, mert menet közben a huzat csapkodta volna!
A függőleges tengelyeket a középen látható rugós szerkezet szorítja a tengelyt, így az ablak a kézzel beállított pozícióba marad menet közben, már ha sikerül valahogy visszahegeszteni a tengelyeket!
Az üveg aránylag könnyen kijött a keretből, a gumi tömítés darabokban jött ki, azt biztosan ki kell cserélni.Mindenképpen krómozás előtt kell fölhegeszteni a tengelyeket, mert utána sérülne a friss króm. A hegesztés nem lesz egyszerű, mert a keret réz, tengelynek meg erős ezüst acélt találtam.
A hegesztés nagyon jól sikerült! A Lakatos Team megoldotta!
Így már tökéletes, mehet a krómozóba. A rugós szerkezetet is fémtisztára drótkeféztem, az horganyozva lesz. Így a két csavar meghúzásával lehet állítani az elefántablak szorulását.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése