2019. január 17., csütörtök

Ajtókeret krómozás 2.0

Mint azt már említettem, akadt egy kis probléma az ajtókeretek krómozásával.  A már elkészített felület elkezdett leperegni. Sürgősen megoldást kellett keresnem.

Első elkeseredésemben össze akartam rakni úgy ahogy van, de így nem lehet, ez nagyon gáz! A krómozásnál nincs lehetőség javításra, elködölésre, vagy csak bemártjuk a hibás részt kicsit! Az egészet újra kell csinálni! Lemaratni, többször felcsiszolni, és újra kell krómozni.


Nem szerettem volna mégegyszer ilyen helyzetbe kerülni, és mivel egyszer már kifizettem a munkát, az ár is fontos volt, hogy ne legyen túl magas. A Facebook-os Veterán csoportban kértem segítséget, hogy ajánljanak olyan műhelyt, ahol el tudják készíteni a keretek krómozását megfelelő minőségben.



Meg is lett a megoldás, a Zlantosz fémipari Kft kompletten elvégezte a csiszolást krómozást. Teljesen meg voltam elégedve, kedvesek, ügyesek, gyorsak.  Örömömben mindjárt a helyére is raktam a kereteket.


Csak ajánlani tudom a csapatot!

https://zlantosz-wiwus9.webnode.hu/


2 megjegyzés:

  1. Good job..., i follow your blog from the beggining, i hope you’ve made it to end and are going to enjoy that beautiful car you done.
    Best Regards,
    Robert Kellner
    SK-Bojnice
    https://www.bookaclassic.sk/armstrong-siddeley-sapphire-346-mk-i-bojnice/

    VálaszTörlés