2019. január 16., szerda

Rémálom a Soroksári úton

Miután a motor a helyére került, sikerült összeraknom az üzemanyag rendszert is, mert még könnyen hozzá lehetett férni, de a legjobban azt vártam, hogy az autó elejét is összerakhassam!


 Meg is történt, aminek meg kellett történnie!


Szépen összeállt az eleje, a motorháztetőt nem teszem föl, mert sokat kell még szerelni a motortérben, és csak útban lenne.


Fontos részlet, hogy az autó elején van egy vízszintes lemez, egy hófogó, ami sajnos olyan szinten elrohadt, hogy teljesen újjat kellett gyártani belőle. Remélem ilyen volt az eredeti kb, mert csak egy 20cm-es darabot kaptam mintába. Közben fel kellett tenni a hűtőrácsot, mert az mutatta meg a lemez pontos helyét. A hűtő, és az ajtókeretek már le lettek krómozva vagy 2 éve (nem olcsón, a rács is volt vagy 40 ezer, a 4db ajtó keretnek 80-100ft környékén volt a csiszolása, és a krómozása), és akkor jött a meglepetés!!!


Nem hittem a szememnek, jön le a króm!? Magától is voltak már réz színű részek, és egyszerűen a körmömmel le tudom kaparni.


Az ajtókeretek nem voltak dobálva, nem pinceben, padláson udvaron tároltam őket! Szépen becsomagolva szobában várták a beépítést. Nem vagyok egy reklamálós típus, de úgy éreztem itt valaki hibát követett el. Én is hibát követtem el azzal, hogy külön ember, cég végezte a csiszolást, és külön céghez kellett vinni krómozni a kereteket, mert túl nagyok voltak, és nem volt ekkora kádja a csiszolást végző cégnek.  Megkerestem a mestert, aki a keretek csiszolását végezte, hogy mi történhetett?


Ő azt mondta,  "nem csiszolási hiba, egyértelmű, hogy nem zsírtalanították a felületet krómozás előtt!" 
Elmentem a Soroksári útra, hogy akkor segítsenek megoldani ezt a problemát, közölték, hogy "nem volt jól előkészítve, csiszolva, nem az ő hibájuk! Miért nem oda hoztam csiszolni. Egyébként meg tudják csinálni rendesen is, 1-2 hónapon belül, (mert most sok a meló), ja és 120 ezer!"

Szuper! 

Tanulság: Ha krómozott felületet szeretnénk készíteni, mindenképpen a csiszolást vegző személy vállalja az alkatrészek krómozását is, az ő álltala ismert helyen, mert ha nem, probléma esetén csak egymásra mutagatás lesz.

És most mi lesz? Hova vigyem? Vagy rakjam össze így?  Így nem lehet!



2 megjegyzés: