2016. augusztus 27., szombat

Van olyan fényező?

Van olyan fényező Magyarországon, aki le tudja fényezni ezt az autót? Nézzük át mi történt eddig fényezés címszó alatt.. 


 2013 Március: Egy fényező megnézte az autót, amin épp elkészültek a lakatos munkák
A mester elvállalta, és kérte szállítsam az újpesti fényező műhelybe.


 2013 Október: (eltelt 7 hónap) A lakatos által felvitt korrózió gátló festékréteg le lett csiszolva, majd kapott az autó egy komoly aktív alapozó réteget. .


Ezután megállt a tudomány, a fényező máshova ment dolgozni, talán a Burger King-be, nem tudom.


2014 Május (eltelt 1 év 2 hónap) Volt ott a műhelyben egy másik mester, aki elkezdte gittelni, de rájött, hogy ez neki nem éri meg, egy ilyen régi autóval sokat kell foglalkozni, hogy jó legyen. Jobban megéri inkább 3-4 hétköznapi autót megcsinálni. Kénytelen voltam elhozni az autót, mert nem történt semmi.  Az interneten kerestem szakembert, kifejezetten veteránost. Sok mestert nevét , elérhetőségét küldték el veterán autókat kedvelő társaim.


2015 Augusztus ( eltelt 2 év 4 hónap) A kiválasztott szakember rengeteg képet küldött munkáiról, sok veterán autót sikerült szépen lefényeznie. Odaszállítottam az autót a 17. kerületbe, valamint előleget is adtam, az anyagok megvételére. Facebook-on láttam, másnap vett magának egy méreg drága Rolex órát, majd törölt is az ismerősei közül. De sajnos az autó fényezése nem kezdődött el!


2016 június ( eltelt 3 év 2 hónap)  10 hónapot vártam fölöslegesen, majd elhoztam az autót. Most megint ott tartok, mint 3 évvel ezelőtt.
 Van olyan fényező Magyarországon, aki le tudja fényezni ezt az autót, vagy így marad?

1 megjegyzés: