2011. november 28., hétfő

Body

A karosszérián rengeteg munka van. Lakatos munka előtt megérdemelne az egész egy jó homokszórást. A dobozról minden le lett szedve ajtó, kerékívek, stb. Sőt az ajtók eleve le is voltak törve. A zsanérok valamilyen alumínium öntvényből készültek gyárilag. Az eladó mesélte, hogy amikor először kinyitotta az ajtókat, azonnal le is törtek.
A többi karosszéria elem is meg lett tisztítva. A négy ajtó, az első kerékívek, a belső motortér lemezek. A pince műhelyből két vödör rozsda lett fölhozva. A lakatos munka előtt a tető ívből ki kellett szedni a fa merevítéseket, mert az elégett volna. Ezek nem csak merevítésre szolgálnak, hanem a fákhoz vannak szögelve, csavarozva a különböző belső kárpitok, belső fa borítások. Az ajtókba is voltak fadarabok amikre a zárszerkezet volt fölfogatva. Sajnos néhány darabokba jött ki
Minden darabra rá lett írva, hogy hol volt. Meg kell próbálni összerakni, hogy lássuk, hogy nézett ki. Ha nem sikerül, akkor ki kell faragni újra az egészet keményfából.

Az első kerékíveknek és az ajtóknak szerencsére csak az alja fogyott el. Nincsenek rossz állapotban. Elő vannak készítve a munkára. Addig megnézem mit lehetne csinálni a fa merevítésekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése