2011. december 22., csütörtök

A fék

Az autón elöl hátul dobfék biztosítja a megállást. A fékszerkezet is rendkívül rozsdás volt. Ilyen fékkel nem hogy megállni, elindulni sem lehet. A szétszedéssel is külön meg kellett küzdeni ( csavarlazító, melegítés stb)
A képen pont az első fék látszik eredeti állapotában. A szerkezet darabjaira lett szedve, és teljesen meg lett tisztítva. Az első féknél a két fékpofát két külön munkahenger mozgatja. A szerkezet le is lett festve, hogy jól nézzen ki. Az automata fékállító rugói még majd horganyozni mennek.
A munkahengerek Girling típusúak, mivel élő cég, ezért lehetett szerezni hozzá gumi karmantyúkat, és porvédő gumit.
A hátsó féket teljesen össze tudtam rakni. Itt csak egy munkahenger van, ez mozgatja mind a két pofát.
 A fék állítását az alsó kúpos szerkezet biztosítja. A hátsó fékmunkahengerek anyaga alumínium. Ide is kaptam új karmantyúkat, remélem nem lesz szivárgás
A képen nem látszik, de a hátsó munkahengerből áll ki egy kis kar, amihez a kézifék kötél csatlakozik majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése