2011. december 6., kedd

Kapu

Végre megérkezett a veterán tuning műhelyre a kapu. Nagyon vártam már, mert rossz hidegben dolgozni, és azért csak szállt a por is ajtó nélkül. A motort azért mindig betakartam éjszakára mint anya a gyermekét.
Kivettem egy nap szabadságot, a szerelés miatt. Reggel megérkeztek a kapu alkatrészei, és a lepakolás után el is kezdték az összeszerelést. Az alváztól, és a motortól elég nehezen lehetett elférni az összeszerelés közben, de hárman nem tudtuk volna kivinni.
Sajnálom, hogy nem lehetett hosszabra építeni a műhelyt. Az autó tárolására tökéletes lesz, de a restaurálásra jobb lett volna a több hely. A kapu tökéletesen vízszintes! Ennek örülök, de sajnos kimutatta, hogy a betonozás amit csináltam nem tökéletes. Sajnos a 4,5 méteren 1,5 -2 cm lejtés van. Ha kész az autó le lesz burkolva a műhely. A burkolással ki lesz javítva a hiba.
Alakul a dolog! A függőleges sínszerkezet feszerelése után a szekcionált kapu négy tagját egyesével fűzték be a helyére, majd össze lettek csavarozva. Még egy tag hiányzik, a vízszintes sínszerkezet, és a motor.
 A kapu jól néz ki, jól zár, és hőszigetelt. Jövőre le kell szigetelni a falakat is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése