2012. június 5., kedd

Body 1

A karosszérián rengeteg munka van, de valahol el kell kezdeni. A homokszórás után jól látszódnak a hibák. A hátsó ülés alatti lemez például menthetetlen.
Első lépés, hogy a küszöböt gatyába kell rázni, mert ha föltesszük az alvázra a karosszériát, akkor utána nehezen lehetne hozzáférni, és a szépen lefestett alváz is megsérülne. Eredetileg a küszöböt le lehetett csavarozni a karosszériáról. Sajnos valaki  valamikor a múltban odahegesztette a küszöböt az oszlopokhoz. Gondolom azért, hogy az akkor már rohadó félben lévő autó kicsit stabilabb legyen. Most a felújítás során természetesen megint a csavaros megoldás lesz a nyerő!

Küszöbök rendben, a következő lépés, hogy ki kell vágni az ülés alatti rohadt lemezt. Azért voltunk ilyen bátrak, mert volt egy tartalék ülés alatti padlólemezünk, ami patent állapotú!

Az autóval kaptam a padlólemezt, ami egy olyan kocsiból szerzett az előző tulaj, amelyik pont máshol rohadt el. Ezt be lehet hegeszteni a régi helyére. Nagy segítség, mert elég nehéz lett volna kikalapálni egy ekkora minden fele íves lemezt.

A padlólemez a helyére került, nagyon szép munka. Nagyon örülök, hogy elindult a dolog. Az autó Vácon készül, úgy érzem jó helyre került!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése