2013. március 6., szerda

Utolsó simítások

Miközben a fényezésről ábrándoztam tovább folytatódott a munka a karosszérián!
 
 
Végre teljesen összeállt az autó eleje, a lányom büszkén állt a szobor mellé! Elkészült az autó homloklemezét, és a lökhárítót összekötő vízszintes lemez is. Ez a lemez eredetileg nem is volt meg, nem volt egyszerű látatlanul elkészíteni. 
 
 
Fontos, hogy az autó minden külső eleme föl legyen próbálva fényezés előtt! Ha valami nem stimmel, most még lehet kicsit alakítani, kalapálni. Fényezés után már nem szívesen fúrok faragok az autón, mert akkor ezek a munkák már sérülést okozhatnak a friss fényezésen!
 
 
Hihetetlen, de tulajdonképpen már csak  három lemezt kell javítani. Ebből kettő a két hátsó kerék takaró lemez. Az volt az eredeti terv, hogy a két kerék takaró lemezt új anyagból lehajlíttatjuk valahol. Sajnos nem vállalták, mert túl sok benne az ív. Marad a hagyományos módszer, az eredetit valahogy kijavítani. A harmadik javítani való lemez, a hátsó ablaknál lévő "kalaptartó" lemez, ahol biztos valami miatt megállt a víz, attól ment tönkre. Ezen kívül ahogy már írtam ellenőrizni kell minden ajtó pontos záródását, csomagtérajtó, motorháztető záródását, a lemezek, ívek, ajtók illeszkedését, mert fényezés után már csak finom beállításokat lehet végezni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése