Az első sárvédő lemezek is rettenetesen néztek ki, Mind a két sárvédő alja el volt rohadva, alig lehetett látni, hogy egyáltalán hogy néztek ki eredetileg.
A legnagyobb baj, hogy a lemez alja eredetileg nem egyenes, hanem hullámos, és nem mindenhol látszik az eredeti széle, pedig még ez a jobb állapotú lemez a kettő közül, ezért ez lesz megtartva mintának, és a másikkal kell kezdeni.
Sok időt vett igénybe ez a munka. Valahogy így nézett ki eredetileg a lemez alja. A másik oldallal összehasonlítva, többször odapróbálva a helyére készült el az első sárvédőív. A legnagyobb lyuk a fényszóró helye, az alatta lévő a ködlámpa, a legkissebb lyuk jobbra az irányjelző lámpa helye.
Nagyon jól fog kinézni! Ez a hatalmas sárvédőív meghatározza az egész autó formáját. A továbbiakban meg kell nézni mi újság a motorháztetővel, mert azt is föl kell csavarozni, hogy megmutassa tényleg a helyén van e a lemez! Sajnos nem volt a helyén! Valami miatt sehogy nem stimmelt, és rengetegszer kellett levenni, alakítani visszatenni, mire végre összeállt.
Még mindig rengeteg a munka, minden esetre fantasztikus, hogy megvan az autó fél arca, és tényleg kezd autó formája lenni!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése