2012. december 12., szerda

Body 9

Az autó hátsó fele alakul, de mi újság elöl.


Az autó homloklemeze már korábban meg lett csinálva. Fontos a sorrend a lakatos munkában is, mert ezt az oldallemezt a következő lemez már takarja, sőt ehhez kell majd csavarozni az első kerékív lemezeket. Egy kis nehézséget jelent, hogy a műhelyben csak az autó egyik oldalához lehet kényelmesen hozzáférni.


Közben az autó meg lett fordítva. Ezen a képen látszik az egyik motortér oldallemez, amin elég nagy darabot kellett kivágni. Ezen az elemen is láttunk régebbi javításokat, de most azok is ki lettek vágva a hibás lemezzel együtt. Ezek még az egyszerűbb javítások közé tartoznak, mert egyenes a lemez.


Kezd alakulni az autó pofája! Az autó eleje öt lemezből áll. Van két belső motortér lemez, van két külső sárvédő, vagy kerékív, és van a motorháztető. Elnézést, van egy hatodik lemez is, ami elől a lökhárító alá csúszik be. Az a lemez annyira elrohadt, hogy még minta sincs belőle. Valahogy el kell majd készíteni a hiányzó hatodik lemezt, többször odapróbálva a helyére.


Ezek a lemezek hátul a homlokfal oldalához vannak rögzítve, elöl meg a hűtőtartó vashoz vannak csavarozva. Most mind a két belső oldal lemez fönt van. Az autót mindenképpen össze kell rakni, az illesztések, motorháztető záródása miatt. Viszont fényezéskor újra szét kell majd szedni, mert csak úgy lehet fényezni a takarásban lévő, egymást fedő elemeket.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése