Elkészült! Sikerült a levegő terelő szerkezet alját helyreállítani. Nem volt egyszerű, mert egy- két helyen nehezen látszódott az eredeti állapot.
Eredetileg is szegecselve volt a szerkezet alja. lehet, hogy már tudták előre, hogy szét fog rohadni, és igy könnyű lesz cserélni. Nem volt könnyű! Nem csak az alját kellett cserélni, hanem még egy- két belső levegő terelő lemezt is.
A hőmérséklet szabályzó bowden szintén levegő terelő lemezeket is mozgat, hogy a levegő a radiátoron keresztül áramoljon az utastérbe, és egyben egy kis rúd segitségével megnyitja a radiátor csapot is, hogy a radiátorban megkezdődjön a forró hűtőfolyadék áramlása.
Első lépés, a levegő terelő szerkezetre rá kell pattintani a radiátort. A két acél rögzítőt közben sikerült lehorganyozni. A radiátort azért lefestettem, tudom, hogy nem fog látszani, de mégis szeretném, hogy az autó minden részlete igazán fel legyen újítva, jól nézzen ki.
A doboz fantasztikusan néz ki összerakva! Már csak be kell majd tenni a helyére, ahol alulról kell rögzíteni négy lemezcsavarral. A doboz oldalán lévő nagy bemeneti nyílásra ráhúztam a vastag gumicsövet, ahova a ventilátor csatlakozik majd.
Első lépés, a levegő terelő szerkezetre rá kell pattintani a radiátort. A két acél rögzítőt közben sikerült lehorganyozni. A radiátort azért lefestettem, tudom, hogy nem fog látszani, de mégis szeretném, hogy az autó minden részlete igazán fel legyen újítva, jól nézzen ki.
A doboz fantasztikusan néz ki összerakva! Már csak be kell majd tenni a helyére, ahol alulról kell rögzíteni négy lemezcsavarral. A doboz oldalán lévő nagy bemeneti nyílásra ráhúztam a vastag gumicsövet, ahova a ventilátor csatlakozik majd.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése