Az autó eredeti fékcsövei még vasból készültek. Letisztítottam a csöveket, és le is fújtam ezüstre, de csak mintának lesznek jók. Elvileg fel tudnám szerelni, de nem teszem! A fék nem játék! A régi vas csövek el vannak vékonyodva. Rendkívül balesetveszélyes lenne, úgy közlekedni, hogy bármikor eldurranhatnak! Ráadásul ezen az autón még egykörös a fék rendszer. Ez azt jelenti, hogy a rendszer bármely pontján repedés szivárgás keletkezik, akkor azonnal megszűnik a fékerő az egész autón, és csak a kézifék marad vészmegállásra. A csöveket nagyjából behajtogattam a helyükre, hogy lássam melyik hova tartozik.
A csöveket így be tudtam azonosítani, hogy melyik merre megy. Volt két cső amelyik hiányzott, biztos szétszereléskor megsérült, eltűnt. A két hiányzó darabot sima elektromos vezetékből hajtottam be a helyére, így annak is megvan a pontos mérete. Most már pontosan tudom hány darab, és milyen hosszú csőre van szükség a rendszerhez.
Az összes méret megvan! Úgy gondoltam, hogy a csövek legyenek rézből elkészítve. Jól fognak kinézni a fekete alvázon futó szép fényes, lakkozott réz fékcsövek!
Kedves kollégám vidékre vitte le a mintadarabokat, ami alapján remélhetőleg hamar elkészülnek az új fékcsövek!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése