Megérkeztek az eredeti alapján legyártott új réz fékcsövek. Úgy kaptam meg az új csöveket, hogy mindegyikhez hozzá volt szalagozva az eredeti. Így könnyen megtaláltam melyik melyik.
Szeretném, ha a fékcsövek eredeti útvonalon futnának az alvázon. Mivel nem én szedtem le a fékcsöveket, és sajnos a szétszedés folyamán készített fényképek nagy része elveszett, nem lesz egyszerű a dolog. A fékcső útja mentén az alvázon vannak apró lyukak, ahol fel volt fogatva a fékcső, ez nagy segítség.
A könyv is segít, de nem teljes mértékben. Tulajdonképpen nincs konkrét rajz a fékcső útjáról, hanem sok képen, rajzon véletlenül látszik. Itt pont a vákumszervót, és a főfékhengert ábrázolja a rajz, valamint egy hármas fékelosztót. Így könnyű lemásolni a nyomvonalat.
A réz fékcsöveket teljesen kiegyenesítettem, majd óvatosan hajtogattam be a helyére. A rögzítő hollandikat nem húztam meg, mert most csak fölpróbálom a csöveket. Ha minden stimmel leszedem az összeset a lakkozáshoz, és csak később lesz összerakva, ha visszakerül hozzám az alváz.
Minden cső a helyére lett hajlítva. Kár hogy le kell szedni, de a csövek megsérülnének a lakatosnál, a fényező meg lefestené őket. Más dolgom nincs a csövekkel, mint adni nekik egy lakk réteget. Ha nem tenném, akkor a rézcső kezeletlenül egy idő után elszíneződne.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése