2012. április 24., kedd

Indul az alváz!

Az alvázról leszedtem mindent, ami a lakatos munkát akadályozná. A karosszéria homokszórás után Vácra kerül új lakatoshoz, és az események felpörögtek, mivel elkészültek a küszöbök. A további munkához szükség van az alvázra. Az alvázat teherautóval visszük ki Vácra. Nem tudtam mennyire lesz nehéz föltolni a súlyos alvázat a teherautóra, ezért készítettem a diferenciállműre egy kis forgató kart, amivel szépen föl lehet tekerni az alvázat a saját áttétele segítségével.

Mielőtt elmentem volna a teherautóért, gondoltam kitolom az alvázat a garázsból.


Komoly probléma adódott! A jobb első kerék tejesen beállt!?
Le kellett gyorsan szedni a kereket, meg a fékdobot, kiderült, hogy a fékbetétek szorultak meg. Muszáj voltam gyorsan megcsinálni, mert úgy biztos nem tudtuk volna föltolni a platóra. A kerék rendben, gyorsan elmentem Dunakeszire. Feleségem munkahelyéről hoztam el a teherautót, nagyon kedvesek, hogy odaadták!


Kitoltuk az alvázat az utcára, és előkészítettem a padlókat. Szerencsére kedves szomszédok segítettek a műveletben, és elég sokan voltunk ahhoz, hogy föltoljuk a meredek padlón az alvázat.


Sikerült feltolni a teherautóra az alvázat, bár a padló eléggé recsegett.


Természetesen rögzítettem a rakományt, a kerekeket meg kiékeltem, irány Vác!


Közben besötétedett. Félre kellett állnunk félúton, mert csak ketten voltunk a teherautóban, és kellett még valaki, aki segít Vácon. A segítség megérkezett a helyszínre, mehetünk tovább! Az úton nem volt gond, de késő este értünk ki Vácra


Az alváz könnyen jött le az teherautóról, és rögtön betoltuk a műhelybe. Nagyon örültem, hogy minden simán ment. másfél év elteltével újra találkozott az alváz a karosszériával. Remélem, most már együtt is maradnak!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése