Sajnos fényezés előtt még van egy kevés lakatos munka, viszont a futómű kész
Remélem stabil lesz az autó. majd megyünk vele egy tesztkört, de nem valószínű, hogy úgy mint a képen. Ez az Armstrong le van ültetve, és ráadásul valami peres gumi van rajta.
A ködlámpák helyén meg levegőnyílás van, valószínüleg a fékekhez. Nagyon szeretnék már menni az autóval, de biztos mindig lassan, papásan fogok közlekedni vele, mert az illik egy ilyen fantasztikus veterán autóhoz.
Az alváz olyan állapotba került, hogy föl lehet tenni rá a karosszériát. Mind a négy kerék fönt van. A lakatos munkához nélkülözhetetlen az alváz, mert csak úgy lehet pontosan föltenni, beállítani az ajtókat, karosszéria elemeket. Én szerettem volna föltenni a motort az alvázra, de így most nem lehet. A motor akadályozná a lakatos munkát, és a fényezésnél is útban lenne. Viszont most, hogy legalább 2-3 hónapig nem lesz nálam az alváz, kéne készíteni valami motor indító állványt, hogy ki tudjam próbálni a motort.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése