2012. július 26., csütörtök

3 2 1

Megkezdődött a visszaszámlálás! Azért még pár cuccot föl kell dobni a motorra indítás előtt. A szelephézag beállítás után föltettem a szelepfedelet, majd betekertük a gyertyákat. Az elosztó ház tartót egy tömítéssel főcsavaroztam a motorblokkra, majd az elosztót is fölhelyeztem. Az elosztóban a megszakító érintkezőit megtisztítottuk, és új rotort tettünk fel, amit az e-bay-en ütöttem. 

Közben a karburátort is fölcsavaroztam, hogy haladjunk. A karburátort egy vákumcső köti össze a gyújtáselosztóval.


Az elosztófedél jól néz ki, jó állapotú, nem kopott, eredeti lucas.A kábeleken sem láttam sérülést, bár műszeres vizsgálat után kiderült, hogy van egy kis hiba.

 A műszer a 4-es henger kábelénél szakadást jelzett.. Szerencsére az elosztófedél csatlakozásánál volt a hiba. A kábelek csavarral vannak rögzítve, tulajdonképpen a hegyes réz csavar belefúródik a kábelbe. A hibás kábel végéből levágtam fél centit, és úgy kötöttem be újra.

 

 Közben a benzinpumpa is fölugrott a helyére. Vettünk sima 95-ös benzint, az AC pumpa szépen tudja majd szívni magának az üzemanyagot. Később viszont kell majd a benzinbe valami adalék, mert ezeknek a régi motorok még ólmozott benzinnel jártak. Mégegyszer át kell nézni mindent, aztán mehet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése