Az eredeti zsanérok a hosszú évek utáni első nyitásnál azonnal letörtek, és az ajtók leestek a földre. Nagyon érdekes, hogy a zsanérok anyaga eredetileg alumínium volt, a tengely viszont acélból készült. A zsanér a karosszérián kívül van, az időjárásnak kitéve, igy megpecsételődött a sorsa.
Szerencsére az eladótól kaptam új zsanérokat, amiket már ő öntetett le valahol Győrben. Öntés előtt az eredeti zsanérok kicsit ki lettek glettelve, hogy ne legyen rajtuk hiba.
A leöntött zsanérokon kifúrtam a felfogató lyukakat, és meg is lettek süllyesztve. A zsanér függőleges tengelyének is kell fúrni egy lyukat. Ez nem olyan egyszerű, mivel nagyon pontosan kell lennie. Kedves szomszédom segítségét kértem.
A művelethez egy olyan szerszámot kellet készíteni, ami fúrás közben nem engedi megmozdulni a zsanért.
A zsanérok tengelyéhez nyolcas ezüstacél rudat vettem. Az eredeti tengely meg volt fúrva, és a tetején volt egy csavar, így lehet biztosítani a zsanér kenését. Nem volt kérdés, hogy ugyanúgy csináljuk meg.
A zsanérok elkészültek! Egyenlőre lefújtam ezüstre. Mivel a zsanérok látszódnak ki kell találni milyen színűek legyenek. Nem tudom hogy megkapják e az autó színét. Már képen láttam ezüst, vagy feketére festett zsanéros autót is
A zsanérokat kivittem Vácra. Így az ajtókat is föl lehetett rakni. Nagyon érdekes élőben működni látni az ajtókat, főleg, hogy az első ajtó hátra felé nyílik.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése