Az ablakemelő szerkezetekkel szerencsére nincs túl sok gond. Kicsit ugyan rozsdásak voltak, de mi nem az ezen a kocsin. Mint már írtam 1955-ben már lehetett rendelni az autót elektromos ablakemelővel, de a mi autónk sima kézi hajtányos volt, és egyenlőre az is marad!
Drótkefe, meg egy kis rozsdamaró segített! Szerencsére a szerkezetet erősre tervezték, így kicsi a hibalehetőség. Működik, nincs sérülés rajta, nem kell kalapálni, hegeszteni.Csak szépen le kell festeni!
Egyszerű a szerkezet. A hajtása egy fogasívből áll, és egy kicsi fogaskerékből, ami hajtja. A szerkezetben van még egy rugó, ami az ablaküveg föltekerésekor segít. A festés sikerült, jól néz ki a szerkezet. A csavarok újra lettek horganyozva.
A másik két szerkezet is le lett festve. Mind a négyet kipróbáltam, megjárattam, és meg is lettek zsírozva. Én úgy gondolom, hogy az ablakemelő szerkezetekkel biztos nem lesz gond!
Az ablakemelő belső krómozott tekerőit is elővettem. Szerencsére a tekerőket nem kell újrakrómozni, mert a króm jó állapotú, mivel az autón belül vannak, így nem tette őket tönkre az időjárás.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése