Az ajtókkal is voltak komoly gondok, mielőtt föl lehetett volna tenni őket. Még homokszórás előtt az ajtók egész jól néztek ki. Sajnos mikor lejött a régi festék, meg a gyári vastag gitt, kiderült, hogy komolyan el van gyengülve az ajtók alja.
Az ajtókon látszódott, hogy valaki valamikor régen már javítgatta, de inkább csak foltozásokat csinált. Most az a stratégia, hogy a régebbi javítgatásokat is inkább kivágjuk a hibás lemezzel együtt, hogy inkább egy lemezből készüljön el a kijavított darab.
Itt ezen a képen látszik az egyik első ajtó, ami már kész. Ennek például az egész alsó lemezét ki kellett cserélni. Biztos vagyok benne, hogy az ajtók a rossz ablaktömítések miatt mentek így tönkre.
Az ablakoknál szépen be tudott folyni az esővíz, és megállt az ajtó aljában. Ha ott még egy kis por is volt, akkor az sár formájában még tovább nedvesen tartotta az ajtó alsó lemezét.
A csomagtartó ajtajából is elég komoly darabot ki kellett vágni. Sajnos az ajtó alsó része nagyon rossz állapotba került a hosszú évek alatt. Nagyon sajnálom, hogy nem tolták be ezt a szerencsétlen autót valami fedett fészerbe, vagy garázsba.
Most már mindegy! Erlohadt, valahogy meg kell csinálni! A csomagtartó alsó részét kívül belül javítani kellett, azután mehet csak föl a helyére.
Már csak le kell kenni a szürke alapozó festékkel, mert a kezeletlen fém felület nagyon hamar megint tiszta rozsda lenne. Hátulról már autó formája van!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése