Amíg én üvegeztem folytatódott a munka a karosszérián. Körbe az autón szinte mindenhol találhatók kisebb-nagyobb hibák, de inkább nagyobbak! Például itt van az "A" oszlop!
Az A oszlop belső, és külső felén sajnos olyan állapotban van a lemez, hogy máshogy nem lehet javítani, csak ha kicseréljük szinte az egészet.
Sok helyen az esőcsatornát szinte kézzel le lehetett volna morzsolni annyira el volt gyengülve az anyag. Nem egyszerű újból elkészíteni a csatornát.
Ezen az oldallemezen is látszik, hogy több rajta a lyuk, mint kéne. Sajnos ezekkel a lemezekkel is az a gond, hogy nem érdemes a lyukakat foltozgatni, mert a lyuk csak a jéghegy csúcsa. Annyira el van gyengülve körülötte az egész lemez, hogy itt is csak a teljes csere jöhet szóba.
És itt vannak még a különböző nehézségek! Az ilyen helyeken jön elő a szakma. Itt mutatok be képeket, de nem tudom azt bemutatni, hogy a minden irányba görbülő, íves, kanyargós lemez darabot hányszor kell odapróbálni, kalapálni, egyengetni, hajlítgatni mire jó lesz, és oda lehet hegeszteni.
Az oldallemez is ki lett cserélve, ilyenkor látszik igazán, hogy rengeteg lakatos munka van az autóval. Szinte centiméterenként kell végigmenni az autó egész karosszériáján. Az ember valahol elkezdi, és nem lehet tudni hol van a vége.
Természetesen az első oldal lemezt a másik oldalon is cserélni kelett.Valószínűleg ezek azért mentek ennyire tönkre, mert a kerék menet közben becsapta az esőt, sarat, ami azután beszorult oda, és ezt az állandóan nedves környezetet imádja a rozsda.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése