2012. február 19., vasárnap

Első futómű 2

A fölső lengőkarnak megtisztítottam a tengelyét  ,és jól bekentem zsírral. Már csak be kell tekerni a helyére.

Kész, a tengely bement a helyére.A benne lévő réz persely jó állapotú, így a tengely nem lötyög, stabil, tökéletes. Egy zsírzó pont segítségével később is lehet majd zsírozni, sőt kell is! Van egy táblázat, amely megmutatja, hogy melyik alkatrészt hány mérföldenként kell zsírozni. Ez nagymértékben növeli az adott alkatrész élettartamát. A tengely két végére kerül a fölső lengőkar, amely két darabból áll.
Ahhoz, hogy a kerékcsonkokat is a helyére tudjuk tenni, a rugókat össze kell szorítani. Egy régi könyvben megtaláltam a célszerszámot pontos méretekkel.
  
A szerszám nagyon egyszerű. Egy komolyabb menetesszár, három rávaló anya, két komoly alátét, és egy darab laposvas. A rugó így könnyen összehúzható a megfelelő méretre.
A rugót sikerült betenni a helyére, az alsó, és a felső lengőkar közé. Ezután behelyeztem a menetesszárat a lengéscsillapító helyére, és már lehetett is húzni az anyát.
Az anyát addig kell tekerni, amíg az alsó, és fölső lengőkar olyan közel kerül egymáshoz, hogy be lehet tenni a kerékcsonkot közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése