2012. február 1., szerda

A Vezérlés

A motor elején található a vezérmű lánc. A főtengely fogaskerekét köti össze a vezérműtengellyel, ami a szelepeket mozgatja.
A lánc jó állapotú, nincs megnyúlva, mivel a motorban kevés kilométer, vagy ha jobban tetszik kevés a mérföld. A két fogaskerék között található a láncfeszítő kerék. Elvileg itt más dolgom nincs, mint a deklit föltenni. A motort egyszer körbefogattam a biztonság kedvéért. A tömítés felületét lecsiszoltam. A deklibe két szimering volt, amit sikerült kicserélnem. Az egyik a főtengely szimering, a másik a láncfeszítő állító szimeringje. Annak a szimeringnek jó dolga lesz, mert ott nincs forgás, csak akkor, ha pont állítom a lánc feszességét.








A tömítést föltettem a helyére. Természetesen a tömítés mindkét oldalát megkentem tömítőpasztával. A csavarokat meghúztam. A képen látszik, hogy a dekli fölhelyezése után kívülről is lehet majd állítani a lánc feszességét. Hirtelen felindulásból a motortartót is fölszereltem a motorra.Négy csavar fogja, egyenlőre nehezen tudom elképzelni hogy fogja elbírni a motor súlyát, amit négyen is alig tudunk megemelni!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése