A diferenciálműhöz való szimeringek olyan különleges méretűek voltak, hogy ilyet sehol nem találtam, és megrendelni sem tudtuk. Ennek ellenére nem keseredtem el, mert van megoldás!
A régi szimering belső átmérőjéhez vettem egy szimeringet, és hogy a külső átmérő meglegyen készíteni kell egy perselyt.
A perselyt esztergályos készítette el donomit-ból
Az új szimeringet belenyomjuk a perselybe.
És kész! Csak be kell tenni a helyére.
A szimering szépen bement e helyére, a danamid perselyt megkentem egy kis tömítő pasztával, hogy ne legyen szivárgás.
A difi középső (kardán) szimeringet így sikereült pótolni. Sajnos úgy néz ki, hogy a másik két belső szimeringet is így kell megoldani. Nem értem, hogy miért vonták ki a forgalomból ezt a két fajta szimeringet.A kerékcsapágy, váltó, és motor szimeringeket meg tudtam venni. A diferenciálműhoz viszont sajnos így kellett trükközni. Ez most így tökéletes megoldás, de ha később mégis tudnék szerezni valahonnan eredeti méretű szimeringet, akkor a következő cserénél majd azt teszem be.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése