Az agy rögzítő koronás anyáját szintén nem szabad nagyon meghúzni, mert akkor megszorulnának a csapágyak. Amikor az agy már nem lötyög, de még könnyen forog, be kell helyezni a sasszeget.
Az csapágyakat belülről szimering védi a por, és piszok bejutásától, kívülről egy fém kupak.
Föltettem a fékdobokat. Csak két süllyesztett fejű csavar rögzíti őket, viszont ha a kerekeket is föltesszük, akkor a kerékcsavarok is fogják majd.
Nagyon örültem, hogy végre föltehettem a kerekeket. Az autónak ezek az eredeti kerekei, és gumijai. A gumi minta mélysége még akár jó is lenne, de sajnos nagyon meg van repedezve az oldala.
Az első futómű elvileg kész. Egy stabilizátor rúd hiányzik még elölről, de azt most nem teszem föl.
Két kerék fönt van, de ez nem bicikli, nézzük a hátsókat!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése